سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر سلامت

نظر

ایالت های سراسر کشور - 29 نفر از آنها به علاوه واشنگتن دی سی - ماری جوانا پزشکی را قانونی کرده اند.

مردم آمریکا عمدتاً از قانونی شدن ماری جوانا پزشکی حمایت می کنند. حداقل 84? از مردم معتقدند که این دارو باید برای مصارف پزشکی قانونی باشد ، و استفاده از گلدان های تفریحی نسبت به همیشه بحث برانگیز است ، حداقل 61? از آمریکایی ها از آن حمایت می کنند.

حتی اگر برخی از مزایای پزشکی گلدان سیگار کشیدن توسط طرفداران قانونی بودن ماری جوانا نادیده گرفته شود ، تحقیقات اخیر نشان داده است که استفاده های پزشکی قانونی برای ماری جوانا و دلایل محکمی برای ادامه مطالعه داروهای دارویی این دارو وجود دارد.

حتی مؤسسه ملی مواد مخدر NIH در مورد مواد مخدر موارد مصرف پزشکی برای حشیش را ذکر می کند.

حداقل دو ماده شیمیایی فعال در ماری جوانا وجود دارد که محققان فکر می کنند کاربردهای دارویی دارند. آنهایی که cannabidiol (CBD) هستند - که به نظر می رسد بدون داشتن High- و tetrahydrocannabinol (THC) بر مغز اثر می گذارد - دارای خواص تسکین دهنده درد است و تا حد زیادی مسئولیت آن زیاد است.

اما دانشمندان می گویند محدودیت در تحقیقات فواید ماری جوانا بدان معنی است که ما هنوز هم در مورد خواص دارویی آن سؤالات بزرگی داریم. علاوه بر CBD و THC ، 400 ترکیب شیمیایی یا بیشتر نیز وجود دارد که بیش از 60 مورد از آنها کانابینوئیدها هستند. بسیاری از این موارد می توانند کاربردهای پزشکی داشته باشند. اما بدون تحقیقات بیشتر ، ما نمی دانیم چگونه می توان از این ترکیبات به بهترین نحو استفاده کرد.

تحقیقات بیشتر همچنین خطرات ماری جوانا را تحت تأثیر قرار می دهد. حتی اگر مصارف قانونی برای ماری جوانا دارویی وجود داشته باشد ، این بدان معنا نیست که تمام استفاده ها بی ضرر است. برخی تحقیقات حاکی از آن است که کاربران مزمن و سنگین ممکن است باعث اختلال در حافظه ، یادگیری و سرعت پردازش شوند ، به خصوص اگر قبل از 16 یا 17 سالگی به طور مرتب از ماری جوانا استفاده کنند.

برای برخی از مزایای پزشکی زیر ، شواهد خوبی وجود دارد. برای دیگران ، دلیلی برای ادامه تحقیقات وجود دارد.

جنیفر ولز در نسخه قبلی این داستان نقش داشته است.


در گزارش اخیر آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ، شواهد قطعی وجود دارد مبنی بر اینکه شاهدانه یا شاهدانه (که در گیاه ماری جوانا یافت می شود) می تواند یک درمان موثر برای درد مزمن باشد.

در این گزارش آمده است که "تقریباً متداولترین" دلیل مردم درخواست ماری جوانا پزشکی است.


شواهد و مدارکی اثبات شده وجود دارد که نشان می دهد ماری جوانا آسیبی به ریه ها وارد نمی کند ، مگر اینکه شما نیز دخانیات را سیگار بکشید. یک مطالعه منتشر شده در مجله انجمن پزشکی آمریکا نشان داد که ماری جوانا نه تنها عملکرد ریه را مختل نمی کند ، بلکه ممکن است ظرفیت ریه را نیز افزایش دهد.

محققانی که به دنبال عوامل خطر بیماری قلبی بودند ، عملکرد ریه 5115 جوان را در طی 20 سال آزمایش کردند. افراد سیگاری دخانیات با گذشت زمان عملکرد ریه را از دست دادند ، اما مصرف کنندگان گلدان در واقع افزایش ظرفیت ریه را نشان دادند.

این احتمال وجود دارد که افزایش ظرفیت ریه ممکن است به دلیل نفس کشیدن در هنگام استنشاق دارو باشد و نه از یک ماده شیمیایی درمانی موجود در دارو باشد.

افراد سیگاری در این مطالعه تنها چند بار در ماه مورد بررسی قرار می گرفتند ، اما بررسی جدیدی از افرادی که روزانه 20 سال گلدان سیگاری می کشیدند ، هیچ مدرکی را اثبات نکرد که نشان می دهد گلدان سیگاری به ریه های آنها آسیب می رساند.

در گزارش آکادمی های ملی آمده است که مطالعات خوبی وجود دارد که نشان می دهد مصرف ماری جوانا احتمال ابتلا به سرطان در مصرف سیگار را ندارند.

منبع: سیمای سلامت