سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شهر سلامت

نظر

علاوه بر شغل روزانه خود به عنوان "Debunker" تمام وقت Woot ، خطرناک! کن جنیگز مهتاب های مهتاب را به عنوان نویسنده کتاب ها wunderkind ، و این ماه او یک فروشگاه جدید دارد. این پنجمین بار در سریال جونیور جونیور است ، این بار با حقایق شگفت انگیز درباره بدن انسان. به مناسبت این مناسبت ، او تمام ماه فوریه را برای آشامیدن آناکرونیسم های آناتومیکی و اطلاعات غلط پزشکی برای ما صرف می کند. سرانجام: حرکت داخلی در مورد خودی ما.

قلب کدام سمت است؟

با فرا رسیدن روز ولنتاین ، همه ما از حد معمول آگاه هستیم که هیچ راز بزرگتری از قلب انسان وجود ندارد. اما احتمالاً تعجب آور است که چگونه کمتر مردم درباره قلب خودشان می دانند. از جمله جایی که حتی آنجاست.
دلچسب

در طول تعهد بیعت یا سرود ملی ، آمریکایی ها دست خود را "بر قلبشان" می گذارند ، مگر اینکه سیاستمدار منطقه ای باشند که قصد دارند در یک نامه الکترونیکی زنجیره ای از مادر بزرگ شما ظاهر شوند. هر کس دیگری به طور خودکار دست راست خود را بر روی سمت چپ قفسه سینه خود قرار می دهد - زیرا در اینجا قلب است ، درست است؟ جواب منفی.

قلب کدام سمت است ؟ قلب شما در واقع درست در وسط سینه ، بر روی محور تقارن بدن قرار دارد. در رادیوگرافی قفسه سینه یا MRI ، ممکن است مشاهده شود که قلب کمی به سمت چپ خم شده یا کج می شود ، زیرا اینها قویترین محفظه قلب هستند. (بطن راست فقط باید خون را وارد ریه ها کند ، که فقط در مجاورت آن هستند. بطن چپ آن چیزی است که خون اکسیژن یافته را به هر قسمت دیگر بدن پمپ می کند.) به همین دلیل ممکن است ضربان قلب خود را در سمت چپ قوی تر احساس کنید. حق اما این بدان معنی نیست که قلب شما در سمت چپ است. اینجاست که ریه چپ شما می رود.

تعداد کمی از افراد بیماری به نام دکستروکارد دارند که در آن قلب می پیچد و در واقع به سمت راست کج می شود. گاهی اوقات این آناتومی آینه ای به تمام اندام های آنها گسترش می یابد ، یک شرایط حتی نادر نیز به نام situs inversus. دنی اسودوند یک مبتلایان به بیماری استرس داخلی است و فیزیولوژی بیگانه عجیب و غریب او تقریباً او را مجبور به کشته شدن وقتی که یک آپاندیسیت جدی داشته و پزشکان مرتباً آن را اشتباه تشخیص داده اند ، کشته است. آیا این به معنای این است که دانی باید با دست چپ خود در سمت راست سینه خود ، تعهد بیعت را بگوید؟ من نمی دانم. من فقط نمی دانم

مسابقه سریع: در پرفروش ترین کتاب قلب کجاست ، مادر نوجوان Novalee Nation در چه مکان های غیرعادی نوزاد خود را به دنیا می آورد؟